top of page

Afskedstale til kollegaer

Talen som jeg holdt til mine kollegaer i dag i anledning af at jeg har søgt videre:

Kære Rødovre-kollegaer!

Jeg ville gerne tage noget med til jer til dette sidste måltid sammen.

Men I er jo i forvejen forkælede med både is, slik og cola. Derfor tænkte jeg at jeg ville tage en tale med til jer. Det har I vist ikke fået for nylig.

Det er ikke fordi der har manglet snak. Her er snakken gået lystigt, frokost efter frokost.

En sjælden gang både lystigt - og lummert, men altid dybt seriøst om alle emner fra liv og død til hår og shampoo.

Kære kollegaer her i hovedafdelingen!

Det har været en fornøjelse at arbejde sammen med jer! Vi har stået meget igennem sammen.

Der var dage hvor maden var kold. Der var dage hvor den var kedelig. Der var endda dage hvor den slet ikke var der.

Men den var altid krydret med jeres smagfulde spidsfindigheder som kan gøre enhver frokost til en bid af himlen.

I er de bedste kollegaer jeg nogensinde har haft! Jeg har ikke ledt forgæves efter kollegaer der var lige så vanvittige som mig selv. For I sidder jo lige her!

Tak, venner for at gøre det daglige brød til et festmåltid!

Tak for mad, Rødovre!

Favoritter
Seneste
Tags
bottom of page